piątek, 24 czerwca 2011

Bohaterowie.


Rosalie, lat 17. Rosalie jest typową nastolatką. Do czasu, kiedy poznaje pewnego chłopaka. Nagle wszystko zmienia swój sens...


Charles, lat 19. Skończył szkołę i nie ma zajęcia. Wydaje się zabawny i sympatyczny, ale tak naprawdę jest zupełnie inny.


Rita, lat 18. Jest bardzo zakochana w Charlesie. Nie widzi świata poza nim i zrobi dla niego wszystko, co zapewne wyjdzie jej na szkodę.


Jasmine, lat 17. Chodzi razem z Rosalie do szkoły. Są najlepszymi przyjaciółmi. Jasmine ma zawsze dobre rady dla innych, jest bardzo zasadnicza, a jednocześnie opiekuńcza.


Patrick, lat 21. Kolejny najlepszy przyjaciel Rosalie. Zawsze jest tam, kiedy ona go potrzebuje. Bardzo prawdziwy, czuły, trochę skryty w sobie chłopak.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiada i wydaję mi się, że będę stała czytelniczka :)
    Zapraszam do mnie: www.jamnik-vena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda interesująco. Czekam na pierwszą część opowiadania ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem stałą czytelniczką;))
    Bardzo mnie ciekawią twoje blogi;))
    Czekam na więcej:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Charles mnie intryguje.. ;>
    ciekawie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące postacie.
    Również czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa a zarazem wciagajaca historia :D Podoba mi sie ;p Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń